9x gezonde smoothie

9x gezonde smoothie

Volwassenen krijgen van de Schijf van Vijf van het Voedingscentrum het advies om 2 stuks fruit per dag te eten (200 gram). Hoewel ik dol ben op fruit, zul je me niet zo snel betrappen op het eten van fruit uit het vuistje. Geen idee waarom, maar ik verwerk fruit liever in een gerecht. Wat stukjes fruit door de yoghurt of kwark, of gepureerd in een lekkere, gezonde smoothie. Dat drinkt zo lekker weg! 

Smoothie met banaan en cacao (gezonde chocolademilkshake!)

Smoothie met banaan en cacao

Smoothie bowl met aardbei en framboos

Havermoutshake

Groene smoothie met spinazie en sinaasappel

Power breakfast: groene smoothie!

Smoothie met kwark en framboos

Romige smoothie met kwark en frambozen

Smoothie met appel en peer

Gezonde appel-perensmoothie

Smoothie met banaan, framboos en sinaasappel

Ontbijtsmoothie met banaan, frambozen en sinaasappel

Smoothie met mango en ananas

Tropische smoothie met mango en ananas

Smoothie met appel, mandarijn en wortel

Appel-mandarijn-wortelsmoothie

Ontbijt, Lunch, Dranken

Ons nieuwe kookboek is uit! Koken met KeukenLiefde FAMILIEGERECHTEN is een bundel van al onze favoriete familiegerechten variërend van echte verwengerechten zoals pizza, lasagne bolognese met bechamelsaus, kip kebab schotel, sushi en chicken tenders, tot makkelijke familiegerechten voor doordeweeks als jambalaya, kip in pestoroomsaus, mihoen goreng met veel verse groente en witlofschotel met gehakt en roomsaus. Maar ook een echt familiegerecht dat van generatie op generatie is doorgegeven: Duitse reibekuchen. Bestel hem hier!

(0 stemmen)
Geen reacties

Verdeel je liefde

Dit vind je misschien ook lekker

Bekijk alle recepten
Follow on Bloglovin